torsdag 12. juni 2008

Hjemmesiden er oppdatert..


Etter flere år uten oppdateringen fikk jeg ånden over meg på tirsdag og lånte en bok om webutvikling på biblioteket. Boka var lettlest og gjennomlest samme kvelden. Dagen etter gikk jeg i gang med prosjektet og i dag kunne jeg legge ut de nye sidene.

Planen med siden er at den skal være "tidløs", dvs at jeg ikke behøver å bygge den om og at jeg bare kan tilføye saker ettehvert som jeg måtte ønske det.

Det var litt kult å få flettet inn mobilbloggen min også, så blir den tilgjengelig for folk og fe..

Hjemmesiden er laget kun med HTML og CSS kommer til å bli inkludert i den så fort jeg får lest meg litt mer opp på emnet. Etter det blir det PHP-programering av en gjestebok som står for tur. "Learning by doing..!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette var teit bildet, Hans-Petter. Sånn, nå skrev jeg det du sa .
Anne-Marit